Sel sügisel läbi viidud Kantar Emori kinnisvarabrändide uuringu järgi juhivad kinnisvaraarendajate mainekuse edetabelit Liven ja Merko.

Mainekuse edetabel erineb natuke tuntuse omast, seda juhivad selgelt Merko ja Liven. Kui Merko mainekuse aluseks on kõrge professionaalsus, siis Liveni põhitugevuseks on arenduste trendikus.

Arendajate maine pingerea tippu on Kantar Emori uuringueksperdi Mari-Ann Ploomi sõnul võimalik jõuda vaid ettevõtetel, kes süsteemselt tegelevad positiivse kliendikogemuse loomisega. «Uusarendustesse kodu soetanute ostujärgset kogemust kaardistades on näha, et enim mõjutab rahulolu ehituskvaliteet, targa maja lahendused ning müra ja helide läbikostumise vähesus,» kommenteeris Ploom.

Uuringus osales 488 inimest, nende seas oli 228 vastajat, kes kavatsevad osta korteri Tallinna või selle lähiümbruse uusarendusse, aga ka 260 hiljutist ostjat, kes on viimastel aastatel soetanud endale korteri pealinnas või Harjumaal. Lisaks kinnisvaraarendajate tuntusele ning mainele selgitas Kantar Emor välja uue kodu otsijate eelistused piirkonna osas linnaositi ja asumite lõikes, ostumotiivid, valikukriteeriumid, planeeringu eelistused ning varem endale kodu ostnud inimeste kogemused.

Allikas: Postimees Kodustiil